Farmaceutický priemysel a rakovina

16.04.2012 20:56

 

Vážení Slováci a Česi, myslím si, že toto je téma, ktorá sa týka každého z nás. Preto sa chcem s tými, ktorých to zaujme, podeliť o svoje skúsenosti. Rakovina, a to dokonca posledné štádium. Sama som na ňu skolabovala a to tak, že lieky ma doviedli až na hranicu smrti. Bolo mi po nich tak príšerne zle, že som ich odmietla brať a začala skúšať stravu. Mala som len 30 rokov a veľmi som chcela žiť, lebo som mala pocit, že som nič ešte v živote nič nedokázala. Viete, čo ma na tej “geniálnej” liečbe, ktorú na mne skúšali v jednej konkrétnej košickej nemocnici šokovalo? Že lekári ani nepripustili, že samotná zdravá vegetariánska strava može vyliečiť pacienta! Veď vo svete je známa napríklad Gersonova terapia, na Slovensku o nej vyšli dve knižky. Jednu napísala bývalá redaktorka BBC Beata Bishop, kniha sa volá Je čas vyliečiť sa. Druhú vydalo vydavateľstvo Motýľ – Eleinin príbeh.

Vyliečila som som sa vegetariánskou stravou. Nielenže som sa vyliečila a žijem 13, 5 roka od kolapsu, ale cítim sa podstatne lepšie ako v časoch pred chorobou. Upozorňujem, že bez liekov. Na toto upozorňujem hlavne preto, že chemické lieky imunitu ničia. Doktor Max Gerson, ktorý už nežije, tvrdil, že rakovina je porucha imunity, postihne orgán, ktorý je najviac oslabený a nestačí sa zamerať na chorý orgán. Je potrebné obnoviť imunitu a keď sa tá obnoví, tak telo si s nádorom podarí samo. Podľa jeho slov, nádory doporučuje odstrániť len vtedy, ak ohrozujú život pacienta. Inak nie, pretože odstránenie nádoru nič nerieši a neodstráni rakovinu. Samozrejme, pokúsila som sa vrátiť viackrát k bežnej strave, ale moj stav sa zhoršil tak, že som sa dobrovoľne naspäť vrátila k laktovegetariánskej strave. Po 2 -3 rokoch som zistila, že po tejto strave sa cítim podstatne lepšie a nemám už najmenší dovod sa vrátiť k bežnej strave. Prestala som byť pravidelne unavená, zmizli rozne zdravotné neduhy…

Strava zabrala a aj dnes sa takto stravujem, lebo mi to veľmi chutí. Zo začiatku som jedla tieto kombinácie jedál - dopoludnia bežne dostupné ovocie (pomaranče, banány, jablká, kivi, ananás, hrozno, melóny…podľa sezóny a financií). Samozrejme, aj ja som neraz v situácii, že peňazí je málo, tak zjem 1-2 jablká ráno miesto raňajok. Fantasticky to čistí telo a dobije baterky na prácu. Popoludní čerstvá surová zelenina (mrkva, červená repa, uhorka, paradajky…tiež podľa dostupnosti a financií) plus zemiaky alebo ryža alebo nejaké pečivo. Červená repa je veľmi kvalitná zelenina, ktorá mne osobne veľmi pomáha. Teraz, po rokoch sa stravujem voľnejšie, ale laktovegetariánsky. Mám rada aj sladké, takže často pečiem, ale jednoduché koláče, napríklad bábovku. Koláč si dávam ako samostatné jedlo. Prípadne k tomu zeleninu. Naučil ma to kamarát a spočiatku sa mi to zdalo nezmyslom, potom som zistila, že to fakt pomáha tráveniu. Sú to bežné princípy delenej stravy, nevymyslela som nič nové. Akurát že to pomáha i na rakovinu, dokonca ju vylieči.

Samozrejme, chápem mnohých, ktorí mi budú tvrdiť, že bez mäsa a množstva chemických polotovarov a chemických liekov to nejde. S úplnou vážnosťou vyhlasujem, že mne je srdečne jedno, čo kto jedáva. Pre mňa za mňa, možte jesť aj klince, fakt mi to je jedno, mňa z toho brucho bolieť nebude. Našťastie nie som lekár a liečbou tejto diagnózy sa neživím a toto šírim dobrovoľne. Kto má tieto zdravotné problémy, má rakovinu, nech vie pravdu a nech sa sám rozhodne. Prečo by mu mali lekári vnútiť liečbu, o ktorej vedia, že je len strieľanie naslepo? Každý človek má právo na život a prečo má byť liečený sposobom, ktorý mu zničí imunitu a zomrie na následky chemoterapie a ožarovania, vedľajších účinkov liekov? Prečo? Lebo to zarába “niekomu” peniaze a prináša zisk! To, ak sa pacient vylieči len stravou, to nikomu zisk neprinesie. Prečo to chcem rozšíriť medzi ľudí? Lebo sama poznám zúfalstvo, to hrozné zúfalstvo, keď som sa dozvedela, že mám rakovinu, posledné štádium a nie je mi pomoci. Bola to hroza, akú si nikto z vás, kto to nezažil, nevie predstaviť. Toto nejde popísať slovami, ani pochopiť, pokiaľ to nezažijete. Dovolím si nahlas sa spýtať prečo nám lekári a farmaceutický taja, že táto choroba sa dá v pohode vyliečiť stravou, bez akýchkoľvek chemických liekov, chemoterapií, ožarovania. To znamená bez strašných vedľajších účinkov, ktoré väčšinu pacientov zničia. Často zničia tak, že pacient v hrozných bolestiach zomrie. Ja som mala hrozné bolesti po liekoch, po strave sa to postupne zlepšovalo. To si ani neviem predstaviť ako by som prežila hoci len malú dávku silnejších liekov, prípadne inej liečby: napríklad chemoterapie…

Trvalo mi 3 roky, kým som začala mať vnútornú istotu, že na rakovinu už neumriem. Istotu, že rakovina sa mi už nevráti. Na začiatku som neverila, že sa uzdravím natrvalo. Čítala som knihy o Gersonovej terapii, tieto pacientky tiež neverili, že sa im to podarí. Prepáčte za úprimnosť, ale neverím argumentom, že človek tejto liečbe musí veriť a že je to placebo efekt. To je nezmysel. Lebo na začiatku liečby tomu neverí nikto, že sa uzdraví! Neverila som tomu ja, neverili tomu ani Gersonové pacientky. V zúfalstve hľadali inú alternatívu akú núka moderná medicína, kde väčšina pacientov po ich liečbe zomrie a ešte je totálne zničená. Je to len otázka času a lekári sa tvária, že oni pacientom život predlžili. Naozaj? To na základe čoho toto tvrdia? Veď keď máte rakovinu, to neznamená, že behom pár dní, týždňov zomriete. Možte zomrieť, ak nezmeníte stravu a budete pokračovať v svojom životnom štýle: myslím tým zlá životospráva, lieky, cigarety, alkohol. Moja osobná skúsenosť je, že táto choroba je v pohode vyliečiteľná navždy.

Keď sa telo začne čistiť, tak prvé dva mesiace pre mňa neboli príjemné a bála som sa. Ale nezvracala som, mala som obrovskú chuť do jedla, sama som sa o seba dokázala postarať. V priebehu 2 mesiacov som podľa mojich vtedajších kolegov začala mať normálnu farbu na tvári. Predtým som bola veľmi bledá. No neboli to tie strašné vedľajšie účinky po liekoch, ktoré som v čase kolapsu zažila. Samozrejme, mnohí mi možu napísať, že nie som lekárka, nech do toho nekecám. Tak na to si dovolím povedať, že keď lekári budú vedieť liečiť a vyliečiť rakovinu, tak mi možu do toho kecať. Vyliečiť natrvalo ju nevedia, obrovské množstvo pacientov im na ňu zomiera a ešte ich tými chemickými liekmi utýrajú! Majú na to vobec právo? Ak majú právo, prečo chcú podpis od pacienta alebo u detí od rodičov? Prečo sa zbavujú zodpovednosti ohľadne tých pokusov na ľuďoch? Prečo nevinným ľuďom nedajú možnosť si vybrať aj inú liečbu? To sme pre lekárov len otroci, ktorí musia poslúchať? Mne možnosť rozhodnúť sa pre inú liečbu nedali, ani mi o nej nepovedali, že vo svete existuje. Preto som im musela tajiť, že ich geniálne rady nepočúvam, liečim sa po svojom a zaberá mi to. Nemala som síl sa s lekármi hádať, to sa hádali oni so mnou. Maródku na ktorú mám nárok, som potrebovala, preto som mlčala. Faktom je, že môj zdravotný stav sa zlepšoval. Treba si uvedomiť, že to je dlhodobé dodržiavanie zdravej výživy. Gersonova terapia doporučuje 2 roky, ja tu volnejšiu vegetariánsku stravu dodržiavam doteraz. Prečo? Lebo sa cítim lepšie. Moje konkrétne skúsenosti ako ma liečili na rakovinu popisujem vo svojom blogu na www.pravda.sk, blog popelka. Ak sa niekto diví, že v zdravotníctve nie sú peniaze, tak nech si pozrie, na aké nezmyselné vyšetrenia som chodila ja a poisťovňa to bez reptania preplatila. Boli to vyhodené peniaze!!!

To, čo mi podarilo, bola ťažká drina, ale rakovina je to najlepšie, čo ma v živote stretlo. Zmenilo mi to myslenie a prevrátilo mi to celý svet hore nohami, v pozitívnom zmysle.

O liečbe rakoviny je i film. Stojí za to ho vidieť, veľmi doporučujem, je tam veľa poznatkov, ktoré sa týkajú nás všetkých, aj zdravých. Možte si ho bezplatne stiahnuť na tejto adrese : https://ulozto.cz/xWmH42h/healing-cancer-from-inside-out-liecba-rakoviny-zvnutra-cz-titulky-flv

Je tam zaujímavá informácia, že v USA je oficiálne dovolené liečiť rakovinu len chemickými liekmi, operáciou, chemoterapiou, ožarovaním. To sú terapie, ktoré prinášajú zisk farmaceutickému priemyslu. Ak lekár v tejto krajine doporučí alternatívnu liečbu, nielenže by mohol prísť o licenciu, ale mohol by skončiť vo väzení a dostať pokutu (tuším je to 10 000 dolárov, presné info vo filme). Tak tomu hovorím fakt demokracia!!!

Ďalšie zaujímavé odkazy, uvádzam ich preto, že nie som jediná, ktorá to tvrdí, že mnohé lieky nie sú až tak dobré, ako si veľa ľudí myslí.

https://ulozto.cz/x6akAto/neziaduci-ucinok-smrt-john-virapen-preklad-sk-pdf, https://ulozto.cz/xS7C1KD/john-virapen-kult-liekov-kniha-zip

O skutočne špinavých praktikách farmaceutického priemyslu vyšli tieto dve knihy, ktoré sú voľne stiahnuteľné na týchto adresách. John Virapen je bývalý riaditeľ jednej z najväčších farmaceutických firiem na svete a má bohaté skúsenosti. O veľa veciach som tušila, sama som i mnoho zažila, ale to, čo tam konkrétne uvádza, je hnus a chamtivosť farmaceutických firiem bez hranic. Píše o vlastných konkrétnych skúsenostiach, z ktorých ma doslova mrazilo. Sú tam aj videá, lenže k tým som zatiaľ nenašla titulky. Keď to prezriem, možem doplniť pre záujemcov.

Skúsenosti ohľadne liečby rakoviny nájdete aj na stránkach www.badatel.sk, doporučujem si to záujemcom pozrieť. Popisuje tam jedna matka strašné skúsenosti s liečbou rakoviny u jej dieťaťa. To mi fakt bolo do plaču, čo si moderná medicína a páni doktori dovoľujú. Bohužiaľ to dieťa zomrelo. Túto strašnú liečbu, ktorú na ňom aplikovali by nevydržal nik!!!

Verte mi, že to ide a dá sa to navždy vyliečiť. Keď som to dokázala ja za tak ťažkých podmienok, tak to má šancu dokázať každý. Len musí chcieť. Ja možem komukoľvek ukázať cestu a povzbudzovať ho, no kráčať po nej musí sám. Vyliečiť sa može jedine sám.

Magdaléna Nadzamová, krátené, celý článok nájdete na www.pravda.sk, blog popelka, prípadne krátené na www.dolezite.com. Ak bude chcieť niekto konkrétnejšie info, možte mi napísať mail na magda.nadzamova@gmail.com

 

 

Vydavateľstvo Eugenika doporučuje:

Gennadij P. Malachov – Očista těla a správná výživa - Tato kniha je úvodní knihou prací Gennadije Malachova, věnovaná unikátní metodice uzdravení. Autor ukazuje, že pomocí očisty a správné výživy je možné obnovit normální stav krevního oběhu, dýchání, dále normalizovat činnost pohybového aparátu a nervového systému. Kniha obsahuje různá doporučení k uzdravení netradičními metodami, cvičení, posilující obranné síly organizmu, metody, jak předcházet a zbavit se různých nemocí, očistné procesy a mnoho dalších užitečných rad.

Zdroj: Magdaléna Nadzamová,www.pravda.sk